Дома ВЕЖБИ Дали го мерите пулсот за време на тренингот?

Дали го мерите пулсот за време на тренингот?

1140

Дали го мерите пулсот за време на тренингот?

Го проверувате ли пулсот на почетокот на тренингот?

Дали знаете колку ви е максималниот пулс за време на тренингот а колку за време на одмор?

Мерењето на пулсот е многу едноставна работа,постојат повеќе начини за мерење а една од нив е палапаторна метода или мерење со прстите на вратот или на раката под дланката.

Потребно е внимателно да се брои 60 секунди и ке го добиеме моменталниот пулс или по едноставно може да мерите 10 секунди и добиениот број на отчукувања да го помножите со 6 и со тоа ке ја  добиете бараната вредност на моменталниот пулс.

Пулсот се убрзува при секоја физичка активност и кај секоја здрава личност не преставува никаква опасност,туку нормална телесна манифестација.Ова зголемување варира и од склад со годишната возраст,полот и физичката спремност. Во просек,пулсот при одреден физички напор треба да изнесува помегу 120 и 130 откучувања во минута за просечна здрава возрасна особа.Кај луге што активно се бават со спорт и тренираат редовно,бројот за отчукувања се намалува со текот на времето и во мирување и при напор,со што целиот организам па со тоа и срцето се навикнува на физичката активност.Во спротивност кај луге сто немаат никаква физичка активност ,пулсот и при најмал напор се забрзува.

Затоа вежбајте за да го одржите вашето тело,да биде здраво ,силно и витко.