Дома ИСХРАНА Најдобри извори на калиум за раст на мускулите

Најдобри извори на калиум за раст на мускулите

88
СПОДЕЛЕТЕ

Мислите дека бананите се најдобриот извор на калиум ? Размислете повторно. Да се биде креативен со вашата храна има повеќе бенефиции отколку што мислите. Еве некои видови храна богата со калиум за да ви помогне во градба на мускулите

ТУНА

Туната е богата со калиум, богата со протеини полни со здрави масти. Тоа е мешавина од се што ви е потребно за да изградите мускули после тренингот.

СЛАТКИ КОМПИРИ

Слатки компири се една од најдобрита храна со калиум која можете да ја купите. Покрај тоа, тие се исто така одличен извор на јаглехидрати и влакна. Тие се прилично ниски во калории, околу 110кцал во просек по порција. Тие се совршен оброк после тренинг поради енергијата и мускулното градење на исхраната што ја обезбедуваат. Плус, можете да ги подготвите на кој било начин, печени; пире; скара; можете дури и да направите свој помфрит.

СОС ОД ДОМАТИ

Следниот пат кога ќе полните јаглени хидрати со тестенини, не оставајте го сосот од домати. Тој е спакуван со многу калиум, и ако го направите сами, можете да ги намалите додадениот натриум и другите состојки. Исто така, можете да го спарите доматниот сос со друга храна како печено пилешко за дополнителен додаток на протеини.

ОБИЧЕН ЈОГУРТ

200 грама полномасен, обичен јогурт имаат повеќе калиум отколку млекото и нискокалоричниот јогурт. Можете да додадете повеќе во исхраната за појадок или закуска со додавање на овошје, мед, гранола или други додатоци. Тоа е многу поздраво отколку да се помириме со јогуртот кој доаѓа со овошје веќе во него, што е обично со повисоко ниво на шеќери.

БАНАНИ

Најверојатно веќе го знаете ова, но сепак вреди да се спомене. Бананите се одлични со високо ниво на калиум, но исто така се преполни со протеини и јаглехидрати. Тие ќе ве наполнат многу повеќе од бери или цитрон, затоа што тие се одлична ужинка ако се обидувате да јадете повеќе здрава храна, со храниливи богати калории.

Ќе најдете храна во целиот маркет со повеќе хранливи материи спакувани во секоја порција отколку што сте мислите. Добро е да користите етикети за храна како водич за да дознаете дали одредена храна може да ви ги даде витамините или минералите што ви се потребни. Исто така, не плашете се да се земете и да пробате нови работи. Никогаш не знаете што би сакале додека не го пробате.